Stellar M22™ Photofractional™
за стрии

Lumenis Stellar M22™ Photofractional™ за стрии

За мазна и блескава кожа

Високо-ефективен третман кој значително го подобрува изгледот на кожата со претходни и нови стрии на:

Stellar M22TM Photofractional е високо-ефективен метод за подобрување на изгледот на кожата со стрии на различни делови од вашето тело. Оваа уникатна технологија обединува два пристапа, IPL (Intense Pulsed Light) и ResurFX™ неаблативен метод за менување на површината на кожата, со што едно по друго се третираат и текстурата, и бојата на кожата.

Stellar M22™ Photofractional за стрии и помага на кожата за да стимулира регенерација на длабинскиот колаген во неколку третмани. Видливиот резултат е замазнување на делот од кожата со стрии, како и подобрување на дисколорацијата која е производ на стриите. Оптимални резултати се видливи по 3 – 5 сесии, реализирани во 2 – 6 недели, а подобрувања ќе забележите секако во следните 6 месеци по третманот.

По третманите, може да се појават црвенило и отоци, во зависност од вашиот специфичен третман, приспособен специјално за вас. Црвенилото го снемува за неколку часа, додека отоците веќе следниот ден или во текот на следните неколку денови.

Stellar M22™ третманите не се соодветни за секого и вклучуваат одредени можни ризици. Photofractional™ третманите не се соодветни за состојби кои вклучуваат: активни инфекции, вирусни, габични или бактериски заболувања, воспаленија на кожа или рак на кожа. Ризици: црвенило, отоци, промена на пигментација, лузни.

Единствено во консултација со доктор изберете и закажете Photofractional третмани за стрии.

Единствено во консултација со доктор изберете и закажете третман за: Photofractional™ третмани за стрии